.. noniin jatkan nyt siis. Mihinkas jain? AIniin neljalta tultiin kotiin sielta suvun joulujuhlasta, ei menty tanssimaan kun hosttati ei antanut lupaa lahtee enaa niin myohaan. Seuraavana paivana kuitenkin mentiin, kaytiin katsastamassa kahden hyvan tanssipaikan ulkopuolella (okei no yks hollantilainen vaihtari joka tuli meidan mukaan, kavi myos sisalla kun sen.. hostserkun poikaystava tai joku oli toissa siella ) mut kun kaikki oli kayny jo jouluna tanssimassa nii ei siella sit ollu oikeen ketaan sisalla joten mekin (eli mina, anu, ja hostserkut cinthya ja jessica) sit hengailtiin siella keskustassa hostisoaidin naapurin ja sen kaverin kanssa. Oli ihan mukavaa vaikka vahan harmittikin kun ei paasty jouluna tanssimaan...

Eli joulu meni oikein mukavasti kuitenkin, mun hostseta ja sen aiti kiusas mua koko joulun mut se oli ihan hauskaa ja nyt mun hostseta on ottanu tavakseen aina vaa kiusata mua :-((( Ja sit se sanoo kaikille et maa oon tosi riitaisa lol ;D

Ja uusivuosi kans meni ihan hyvin, vietettiin se taalla corralsesissa vaikka toi tadin ja sedan perhe pyysiki meita mukaan riveralle... Ja syotiin asadoa (eli siis hostveli "grillas" nuotiolla puolikkaan lampaan ja sit syotiin se) ja sit jalkiruoaksi perinteisesti syotiin hedelmasalaattia jaatelon kera :) Taalla ammuttiin tosi vahan raketteja suomeen verrattuna... Kahdeltatoista kun oltiin kaikki halattu toisiamme ja toivotettu hyvat uudet vuodet, mentiin ulos ja just sillon ne alko ampumaan, ja n. 5min paasta kaikki oli ohi.. ja mina kun olin tottunu et niita raketteja ammutaan monta tuntia, en tajunnu viela hakee mun kameraa ja just kun tulin kameran kanssa ulos, nii loppu rakettien ampuminen. Eli jai uudenvuoden raketti-kuvat vahiin, vaikka ne raketit mita naa ampu oli tosi upeita!! (osittain ehka johtu siita et jollaki rajahti vahingossa kaikki kerralla lol.. mut kukaan ei loukkaantunu ja oli se hienon nakosta kun monta rakettia rajahtaa siina kadulla ;D ) .

Jees etta sellainen joulu- ja uusivuosi tanavuonna :) Vahan erilainen kuin siella mutta tykkasin kylla tosi paljon ja pidin hauskaa.