Jos en ihan vaarin ole laskenut niin oon tassa jo neljatta kuukautta kesalomalla, tanaan kavin kuitenkin ilmottautumassa tohon liceoon etta oon tulossa opiskelemaan. Ihan hyvin meni, ainut vaan etta Minas de Corralesin liceo ei voinut antaa mulle mun arvosanapapereita eika mitaan ja toi uus lukio ei tajunnu et lapaisin vitosluokan vaikka kavinki vaa puolvuotta nii joudun tekee vitosluokan uusiksi :) Mut ei se mitaan, meen talla kertaa humanistisen suuntautumisvaihtoehdon tunneille, ja koulua on sit viidesta yheksaan illalla :) Katotaan mita tulee humanististen aineiden opiskelusta espanjaksi ;D Ja lisaks mun perhe sano et jos en viihdy tos lukiossa nii voin vaihtaa pomoliin, mika on toinen lukio tossa keskustassa ja samalla myos oppilasmaaraltaan uruguayn suurin lukio. Vaivaiset 5000 oppilasta kay siella paivittain. Ihan kiva. Ja niilla on siella kans taiteellinen suuntautumisvaihtoehto mut katotaan toi lahilukio nyt ekaks, ihan hyvalta se mun mielesta vaikutti ja on ainaki lahella :D

Juu ja taalla uudessa perheessa on mennyt ihan mukavasti. Eilen tuli samanikainen hostveli montevideosta viettamaan loppulomaansa tanne, ja on myos mahdollista etta se jaa tanne opiskelemaan mutta sita ei viela tiedeta varmasti :) Mut kavin sen kans eilen jossain partiokokouksessa johon tuli meidan lisaks yks ihminen. Hurjaa. Mut maanantaina uus yritys jos tulis enemman porukkaa sit :D Ja sit tanaan lahen sen kans jonnekki tanne lahelle uimaan en viela tieda oikee et mika se uimapaikka on mut katotaa :D

Jaaaa ainiin pitaa yks juttu kertoa kun se oli niin hassu! Yks lauantai oli tarkotus lahtee tsekkaamaan Anun kans karnevaalidisko taalla ja mun hostisa heitti mut sit Anun talolle josta oli tarkotus yhdessa lahtee tanssimaan sit, mina ja anu ja sen hostveli. No, paastiin perille ja Anu ja se hostveli oli siina niitten ovella mut se avain oli juuttunu siihen oveen ja ne ei saanu sita auki. siina sit jonkun aikaa yritimme avata ovea mut ei auennut ja lopulta ne avas mulle ikkunan (ainut kadulle pain aukeava ikkuna ykkoskerroksessa!) ja paasin sisaan :D

Sit odottelin etta anu ja federico kavi suihkussa ja vaihto vaatteet ja anu meikkas ja juotiin kahvia jne ja sit joskus yhen aikaan paatettiin lahtea. Mut kun paastiin alakertaan niin loydettiin anun ja federicon aiti taistelemassa sen ikkunan kans koska se oli mennyt rikki

Nii et lopulta maa jain sinne yoksi koska me ei paasty lahtemaan pois sielta talosta kun ovi ja ikkuna oli kumpiki rikki. Aamulla tuli lukkoseppa ja avas oven.

Nii et tammosta uruguayssa siis. Yks paiva on tarkotus lahtee hostveljen kans tranquerasiin ja lisaks mun hostveljet lupas et ennen ko kesa loppuu nii ne vie mut montevideoon ja lahetaa RANNALLE! JESSSS paasen viela biitsille ennenko kesa loppuu ihanaa ja lisaks viela "perheen kans" nii yfu ei paase valittaa yhtaa mistaan haha :D

terkkuja

karla